neděle 24. července 2011

Všechno co mě baví.....

Vítejte na mém blogu. Jmenuji se Vlasta, mám ráda ruční práce, zahrádku a když má rodina chuť ráda upeču i nějakou tu dobrotu. Budu se sem snažit postupně vkládat příspěvky o tom co mě baví a co mě zajímá.
Určitě vám nezapomenu ukázat i našeho zlatého retrívra Týnu a rezavého kocoura Ferdu, ale o tom až později :)
Dneska vám ukážu jenom pár fotek, takovou směsici od každého něco :)
V první řadě je to háčkování a vyšívání


v závěsu za ním šití různých dekorací



zahrádka a pečení dobrot :)





                                                                                                                                                                                                                                                                                    

1 komentář:

  1. Vlasti,zdravím.Děkuji za pochvalu juky.Mám tě uloženou v oblíbených a budu k tobě nakukovat.Marie

    OdpovědětVymazat