středa 29. února 2012

Hrk hrk muffiny

Recept na tyto muffiny je z kuchařky Dr. Oetkera Pečeme s láskou  4 a u nás patří k nejoblíbenějším. Na muffiny můžeme dát kompotované meruňky, nebo jakékoliv čerstvé nebo kompotované ovoce. Já jsem měla v mrazáku ještě krabičku hlavně žlutých malin a muffiny s nimi byly výborné.
150g hladké mouky
3 kávové lžičky prášku do pečiva
75g moučkového cukru
1 vanilkový cukr
50g čokolády nalámané na malé kousky
4 celá vejce
75g rozpuštěného vychladlého másla
12 půlek kompotovaných meruněk

Postup:
Mouku promícháme s kypřícím práškem a prosejeme do mísy, která se dá uzavřít víkem. K mouce přidáme ostatní suroviny, uzavřeme víkem několikrát intenzivně protřepeme, asi půl minuty. Potom těsto z boků mísy setřeme stěrkou, formičky na muffiny vyplníme do půlky těstem a na povrch položíme rozkrojenou půlku meruňky, pečeme asi 15-20  minut na 170 stupňů.




A protože nám zítra začíná první jarní měsíc, přeju vám všem krásný předjarní čas :))

4 komentáře:

  1. Vlasti, ty vypadají krásně! Mńam!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radost,že jsem u tebe našla tak supr recept ,blíži se neděle to vždy peču ,to bude pohodlíčko ....mimo jiné krásné prvosenky i květníky ...Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Vlasto,super receptík,asi budu zítra taky zkoušet:-)
    Hezký víkend Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem zkoušela a dopadly doooost dobře, ale měla jsem je trochu zdrclý :/

    OdpovědětVymazat