sobota 19. října 2013

Pizza

Pizza se u nás peče hodně často, těsto jsem dělala většinou od oka, ale před časem jsem našla u Moniky super recept dneska jsem ho vyzkoušela a jinou pizzu už určitě dělat nebudu, s těstem se krásně pracuje a dá se lehce vyválet na úplně tenoučko...




1 kg hladké mouky
1/2 l studené vody
50 ml olivového oleje
1 lžíce soli
1 sáček sušených kvasnic, nebo odpovídající množství čerstvých

Těsto jsem nechala zadělat v pekárně, potom jsem ho vyndala, rozdělila na šest bochánků a nechala pod utěrkou půl hodiny kynout.


Na pizzu dávám domácí SALSU nebo TOUSTY, šunku rajčata a sýr




Přeji Vám krásný zbytek víkendu!!!

7 komentářů:

  1. Vlastičko, už jsem ji podle Moniky taky dělala, to těsto je perfektní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti,pizza je u nás taky hodně oblíbená :-) určitě tento recept vyzkouším.Pizza vypadá vééélice dobře :-)) Krásný zbytek víkendu,Vlasti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, samé dobroty na těstě, to musím zkusit:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, pizza vypadá báječně. :-) Vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to tedy musím vyzkoušet, když to tak chválíš, pizzu my taky rádi. A když na ni můžeš dát i něco z domácích zdrojů, je to dvakrát tak chutnější.

    OdpovědětVymazat
  6. Pizza vypadá náramně jedle. Určitě ji podle tebe vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vlasti ,také jsem jí dělala a ještě mě těší,že se dá už nakynutá uchovat v mražáku na příště!Daja

    OdpovědětVymazat