neděle 17. listopadu 2013

Mandlová srdíčka

Krásný nedělní večer vám přeji. Dneska přináším první letošní recept na vánoční cukroví. Nebojte vážně ještě nepeču! Fotka je z loňska. Na druhém blogu mám sice tuhle fotku, ale recept někam zmizel, tak na přání a pro pořádek vkládám dneska.





Na těsto budeme potřebovat:

250 g hladké mouky
250 g Hery a másla půl na půl
125 g jemně mletých neloupaných mandlí ( pokud nemáte rádi mandle dejte klidně oříšky)
125 g moučkového cukru
na špičku nože skořice

Ze surovin zaděláme těsto, které necháme v chladu minimálně hodinu odpočinout. Potom těsto vyválíme, vykrajujeme srdíčka, která pečeme ve vyhřáté troubě do růžova.
Vystydlá srdíčka slepujeme nutelou a z jedné poloviny poléváme čokoládovou polevou.

6 komentářů:

  1. to bych si nechala líbit, díky za recept.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, málem jsem upadla...Ale u tebe bych se nedivila :o)
    Děkuji za recept, vypadají skvěle.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti,já už jsem se lekla,že pečeš v takovém předstihu ! :-) Srdíčka vypadají hezky a mě by teda chutnaly :-)) Možná budou s dovolením i u nás :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tato srdíčka určitě vyzkouším,děkuju moc za recept.Máš to Vlasti nádherné,i u nás už je nazdobeno a napadl zas sníh.,škoda,že nefotím.Anna

    OdpovědětVymazat